Zenész. Zeneszerzőként, producerként az elmúlt húsz esztendőben száznál több hanglemez elkészítésében vett részt. A zongoraművész tehetségét és szakmai rátermettségét számos kiadvány és produkció igazolja: Néhány név, akikkel együtt dolgozott: Auth Csilla, Dolly Roll, Bródy János, Caramel, Gerendás Péter, Komár László, Neoton, Korál, Pierrot. Komponált filmzenét (Ceasefire, Burundis, Dog’s Life), és jó néhány reklámfilmet (Rama, Diego, Signal).
Ő mondja: „ A zene az empátia művészete. Hogy hatni tudjon, hogy érzékeljük, felfogjuk a zene „üzenetét”, külső és belső Csendre van szükségünk – a hallás képességére. (Akinek füle van, hallja meg!”) A csend, a zaj, a zene csak a hallgató számára jelent valamit. Van, akit nem zavar a zaj (sőt: élvezi, előidézi…), van, aki nem érzékeli, értékeli a csendet, van, aki nem hallja a zenét. A végtelen csend mélyén ott lapul, minden lehetséges hang és harmónia, ott remeg a világ minden hangja. Ahogy az üres vászon is tartalmaz minden képet, amit valaha festettek vagy majdan festenek. A csend végtelen. Minden hang véges. Lehalkíthatjuk, elCsendesíthetjük-e a zajt, hogy megszólaljon a zene?
Ha úgy képzeljük, hogy a világ egy nagy csend, amit az ember igyekszik megtörni, akkor én a péntek délben megszólaló remekművekkel szeretném ezt megtenni.